Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Kochani, przypominam: sniadania 1. grupa 7:30, 2. grupa 7:50, 3. grupa 8:10, pakowanie rzeczy do autokaru 8:30, odjazd 8:40 #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12152

  2. Kochani, pakowanie rzeczy do autokaru 11:50, odjazd 12:00. Siadamy tak jak siedzielismy. Przygotujcie sobie odpowiedni prowiant! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12114

  3. Kochani, zapraszam na plaze tych, ktorych tam jeszcze nie ma, a pozniej mozna mi towarzyszyc w Bon Vivant :) Wyjazd jutro miedzy 12 a 13 #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12110

  4. Ogarnijcie prosze pokoje i nie wyrzucajcie jedzenia! Jedzenie bedzie mozna zostawic w wyznaczonym miejscu w recepcji :) Zrobcie sobie prowiant na droge! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12088

  5. Wykwaterowanie jutro do godziny 9:00. Klucze zostawiacie w recepcji. Bagaze bedziecie mogli zostawic w sali 19. Godzine odjazdu podam pozniej. #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12087

  6. Prosze tez o pomoc w przeniesieniu na plaze roznych rzeczy. Pomocne duszyczki zapraszam o 12:45 do 256 i przypominam, ze o 13:00 widzimy sie na plazy! :) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12086

  7. Kochani, czy ktos z Was ma moze w pokoju blender lub mikser? Jesli tak to prosze o pilny kontakt :D #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12085

  8. Kochani, jutro ostatni dzien w Lagos! Portugalie pozegnamy w hawajskim stylu. Zapraszam wszystkich na plaze jutro o godzinie 13:00 #alkoarbuz :D #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12078

  9. Mati i Harry mowia: O 21 zapraszamy na plaze na kurs tanca towarzyskiego! Wezcie luzne ciuchy,najlepiej spodniczki, i naladowane glosniki! #MatiiHarrysaspoko ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12042

  10. oczywiscie zdjecia na tyle dobre, zebym mogl je wykorzystac! maciej.taraniuk@gmail.com A dzis wieczorem, zeby nie sfajczyc okolicy, widzimy sie w BonVivant ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12034

  11. Kochani, jesli macie, to wyslijcie mi prosze jakies faje foty z jeepsafari i dzisiejszego rejsu, daje znizke dla kazdej osoby,ktora wysle mi zdjecia ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12033

  12. Kochani, zbiorka do Lizbony jutro o 6:50 pod autokarem. Bedziemy jechac ponad 3 godziny, wiec wyspicie sie po drodze :) Powrot po 22 ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12032

  13. Harry mowi: idziemy wlasnie po drewno na ognisko w jamie na plazy, kto chce pomoc to 608029320, calosc rozpoczniemy jak juz Janusze pojda do domu, czyli ok 21 #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12016

  14. Zbiorka na rejs jutro o 8:00 pod recepcja. Zabierzcie stroje kapielowe i reczniki. Przygotujcie prosze playliste! W razie potrzeby sluze pendrivem ;) #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12008

  15. Kochani, o godzinie 20:00 zapraszam do recepcji osoby, ktore jeszcze nie zaplacily za rejs w celu uregulowania naleznosci:)A o 23:30 spotykamy sie w Bon Vivant! #maciejtaraniuk #portugalia #studenttravel @12007